Thuis

12 september 2013 - Soest, Nederland

image

Dat was ie dan, ruim 4 weken Down Under. Wat een geweldige reis, de reis, vakantie van onze dromen. We hebben 4200 km, verdeeld over 2000km kust ,gereden en de mooiste plekken van de wereld gezien. Om nooit te vergeten.

Nu wee terug in de werkelijkheid. Toen we thuiskwamen lag het woonkamerkozijn er al uit om vervangen te worden voor kunststof. Dat geeft een lekkere klerezooi om het maar ff zo te zeggen.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en dat jullie zo hebben meegeleefd.

En: daar sluit ik mee af: Yvonne, me poppese, je bent een wereldwijf.

image

1. Lincy:
    Liieefff!!
  2. Corry:
    12 september 2013
    Echt 'n prachtige foto van jullie samen!
    Geen zachte landing met zo'n kozijn eruit lijkt me, welkom thuis in de 'gewone' wereld!
    Hé Bert, jij een wereldgozer voor Yvon? volgens mij wel.
    Von, hopelijk hoef je nog niet gelijk aan het werk, lijkt me een té groot contrast. Sterkte erbij.

Liefs,
    Corry
  3. Janneke:
    12 september 2013
    Heel leuk dat jullie ons mee lieten genieten ,geweldige foto's .Wat een mooi land. Hier in Frankrijk ook mooi niet heel warm 20 Gr. op het moment maar dan doe je leuke dingen. Wij vinden camperen tot nog toe heel erg leuk. Tot ziens Janneke en Peter
  4. Rob , Marina:
    13 september 2013
    Hallo Yvonne @Bert
    WELKOM THUIS!

Helaas konden we niet eerder reageren, we zijn een 5dagen naar Duitsland geweest geen wifi, brr was maar 13 graden, en 5 uur rijden, niet zo ver als jullie gereden maar waren nu al zat haha!